Friday 29 March 2013

CHRISTIANO RONALDO MENGHAFAL SURAT AL-FATIHAH?




"Saya sudah mula menghafal Al-Fatihah..mungkin nanti saya akan meminta dia (Özil) untuk ajarkan saya berwudhuk." -Cristiano Ronaldo

"Ronaldo selalu menunggu saya selesai solat di bilik rehat..saya tahu dia ingin mendengar saya mengaji."-Mesut Özil

Sekiranya Cristiano Ronaldo masuk Islam, ini akan dapat  mempengaruhi peminat-peminatnya untuk masuk Islam kerana  peminat kepada Cristiano Ronaldo pasti ingin mengetahui dan mengkaji mengapa Pemain bola sepak yang terkenal di seluruh dunia menganuti agama Islam, dengan kajian itu pasti peminat akan tertarik dengan Islam serta menganuti agama Islam dengan sukarela kerana ALLAH. Sesungguhnya agama yang benar adalah ISLAM. 

Semoga dibukakan pintu hati Cristiano Ronaldo untuk menerima Islam.

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...